Sunday 3 June 2007

استمداد مجدد از امت خدا جو

بابا امت خداجو ما آمديم يك كار برای همسرمان بكنيم خراب شد رفت. آن پست قبلی را پاك كردم اين يكی را می گذارم، اميدوارم كاركند. يك كليپ كوتاه هست كه تصوير كردن شعر وارطان شاملو است با الگو ها و نقوش عمدتا ايراني. اول لطفا كليپ را ببينيد (فايل به صورت زيپ شده است، داونلود كنيد و بعد آنزيپ كنيد). بعد هم پرسش نامه فارسی را پر كنيد و به ايميل زير بفرستيد. اگر آدم غير فارسی زبان هم دم دستتان هست پرسش نامه انگليسی را بهش بدهيد. سر جدتان اگر مشكلی در فايل هست خبرم كنيد، شرمنده شديم پيش سر و همسر. ح. ش
e-mail: vartananimation AT yahoo DOT com

3 comments:

Anonymous said...

می خواستم براتون آ‍‍‍پلود کنم روی یوتوب اما گفتم شاید اجازه ندین. یحتمل اونطوری بیشتر جواب بگیرین.

حسین شیخ رضایی said...

لطف داری اما این کار را نکن. چون اولا این سایت در ایران فیلتر است. ثانیا تصاویر را کوچک نشان می دهد که جالب نیست

Mahdi said...

آقا من برات ایمیل میکنم
میخوام کمکت کنم آبرو ریزی نشه جلوی عهد و عیالات!