Tuesday 26 June 2007

مريض ها به خط، آقای دكتر داره مياد


امروز جشن فارغ التحصيلی ما بود در كليسای جامع شهر. دكتر قرمزی شده بودم. رنگ لباس در اين مراسم مثل نظام ارتش نشان دهنده رتبه است. رنگ كلاه پشت لباس هم نشان دهنده آن است كه از كدام دپارتمان هستي . باید به صف در کلیسا می رفتیم و بعد با رئیس دانشگاه دست می دادیم. هر کس می توانست تا چهار مهمان دعوت کند و مراسم خیلی رسمی و با شکوه بود به خصوص که در فضای داخلی کلیسا برگذار می شد. امسال در ضمن جشن صد و هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه هم بود
برای نسل انقلاب درست بستن كراوات يكی از اعمال شاقه است. امروز كلی سايت اينترنت و يوتيوب را ديديم تا يك گره كوچك و درست بزنيم كه مقررات دانشگاه رعايت شود




5 comments:

Anonymous said...

واقعا مبارک باشه

حسین شیخ رضایی said...

mamnoon vahid jan, omidvaram kaar tahsil to ham roo-beh-raah besheh zoodtar

Anonymous said...

سلام دکترجان
مبارک باشد دکترجان
چه تیپ بانمکی داشتی دکترجان
من خود دکتر نیستم دکترجان
اما دکتر ها را دوست دارم دکترجان
احوال منزل چطوراست دکترجان
امیدوارم خوب باشد دکترجان
اگر از احوال منزل ما بخواهی دکترجان
خوب است دکترجان
کی میای ایران دکترجان
وبلاگ شمارا میخوانم دکترجان
جالب است دکترجان
خداوند توفیقتان دهد دکترجان
گاهی خواستم بنویسم دکترجان
اندیشه ام را دکترجان
اما منصرف شدم دکترجان
به هر حال گاهگاهی افکار فلسفی دارم دکترجان
شاید هم یک فیلسوف آماتور باشم دکترجان
مهم این است که می اندیشم دکترجان
پس احتمالا"هستم دکترجان
سلام برسان دکترجان
قربانت دکترجان
م.ح.ج.ت از تهران دکترجان

حسین شیخ رضایی said...

ما كه دوزاريمون نيفتاد شما كدام مريض ما هستي، ولی برات يك نسخه می نويسم شايد افاقه كنه. البته ما همه وسيله ايم، دكتر جان

Iran1414 said...

من هم به نوبه خودم این موفقیت رو بهت تبریک می گم.
امیدوارم همواره خوب و سلامت باشی
بی صبرانه منتظر بازگشت شما هستیم